عرضه ۴۰ اولترابوک با قلب تپنده اینل در سه ماهه چهارم ۲۰۱۲
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 

به نظر می رسد که اینتل برای سیستم عامل ویندوز 8 مایکروسافت نقشه های بزرگی در سر دارد. این شرکت چیپ ساز و شرکای تجاریش تصمیم دارند ۴۰ اولترابوک با صفحه نمایش لمسی را طی سه ماهه چهارم ۲۰۱۲ به بازار عرضه کنند.

مشکل اصلی اولترابوک های فعلی بیش از هر چیز، قیمت بالای آنها بوده است و برنامه اصلی اینتل در بازار اولترابوک حل همین مشکل است. بعد از ورود سندی بریج به بازار اولترابوک ها، مقداری کاهش در قیمت ها را شاهد بودیم. اما در ماه های آینده، می توانید اولترابوک های جذابی را در بازار ببینید که قیمت آنها از ۶۹۹ دلار شروع می شود.

اینتل همچنین به صورت جدی کار بر روی نسل بعدی پردازنده هایش با نام Haswell را دنبال می کند. این پردازنده ها با سرعت بالاتر و مصرف انرژی کمترشان می توانند بازوی توانایی برای اولترابوک های قوی تر و ارزان تر آینده باشند. هاسول اولینپردازنده SoCبرای کامپیوترها است و مصرف انرژی آن بیست برابر کمتر از خانواده ایوی بریج خواهد بود.

منبع: نارنجی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 62711
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1